- po telefonu pokličite oddelek za stike s strankami DS na številko (01) 588 32 57 od ponedeljka do petka, od 8.00 do 18.00 in v soboto, od 8.00 do 13.00.
- ali po pošti:
DS Store Ljubljana DS AUTOMOBILES
Baragova ulica 7
1000 Ljubljana
Vabimo vas, da svojo zahtevo vnesete spodaj. V najkrajšem možnem času bo z vami stopil v stik strokovni svetovalec DS.
Družba Médiation CMFM je bila izbrana za mediatorja potrošniškega spora v skladu z odločbo CECMC (Komisija za ocenjevanje in kontrolo mediacije potrošnikov) z dne 30. junija 2017.
Družba Médiation CMFM bo posredovala pri sporazumni obravnavi sporov med potrošnikom/kupcem in znamko DS AUTOMOBILES.
V primeru spora med strankama, za katerega je odgovoren proizvajalec (npr. kakovost izdelka ali storitve), si bosta stranki prizadevali za sporazumno rešitev spora.
V primeru, da ne pride do sporazumne rešitve spora, se skladno s členom L.211-3 iz Zakona o potrošništvu stranko/potrošnika pouči, da ima možnost, preden se morebiti obrne na pristojno sodišče in po predložitvi pisne reklamacije oddelku za stike s strankami DS, katerega naslov je naveden pod zavihkom »Kontaktirajte nas«, brezplačno koristiti usluge mediatorja, ki je naveden na seznamu mediatorjev, ki ga je pripravila Komisija za ocenjevanje in kontrolo mediacije potrošnikov v skladu s členom L.615-1 iz Zakona o potrošništvu, na naslednji način:
- z obrazcem, ki je na voljo na spletnem mestu www.mediationcmfm.fr
- po pošti na naslednji naslov: DS Store Ljubljana DS AUTOMOBILES, Baragova ulica 7, 1000 Ljubljana
Potrošnik ima pravico sprejeti ali zavrniti razrešitev spora z mediacijo, v primeru razrešitve spora z mediacijo pa ima vsaka stran pravico sprejeti ali zavrniti rešitev, ki jo predlaga mediator.
V primeru, da ne pride do sporazumne rešitve spora, do koriščenja uslug mediatorja ali sprejetja rešitve, ki jo predlaga mediator, s strani strank, bo spor med stranko/potrošnikom in znamko DS AUTOMOBILES predložen v obravnavo sodišču v skladu s predpisi običajnega prava.
V primeru, da spora med znamko DS AUTOMOBILES in poslovno stranko, ki je ni možno rešiti sporazumno, zadeve ni mogoče predložiti mediatorju in so za reševanje spora izrecno pristojna le sodišča, pri katerih je registriran njun sedež družbe. Ta novi postopek je posledica prenosa evropske direktive o izvensodnem reševanju potrošniških sporov s 1. januarjem 2016, ki od strokovnjakov zahteva, da svojim potrošnikom ponudijo brezplačni postopek mediacije, za katerega lahko zaprosijo po pošti ali prek spleta.
Za več informacij vas vabimo, da si ogledate spletno mesto družbe Médiation CMFM s klikom na naslednjo povezavo: www.mediationcmfm.fr.