POJDI NA VSEBINO
TECHNOLOGIES ECO-PERFORMANTES

EKOLOŠKO UČINKOVITE TEHNOLOGIJE

RAZISKAVE IN INOVACIJE ZNAMKE DS AUTOMOBILES

Po zaslugi naših ekološko učinkovitih tehnologij je naš pristop k doseganju trajnostnega razvoja na področju mobilnosti usmerjen v zmanjšanje emisij toplogrednih plinov, zaščito naravnih virov in razvoj novih okolju prijaznih načinov mobilnosti.

TEHNOLOGIJA E-TENSE

Elektrifikacija znamke DS Automobiles

Za prihodnost zasnovani E-TENSE uteleša vrhunske užitke v vožnji, maksimalno učinkovitost z regeneracijo energije in neovirano mobilnost ne glede na prihodnje predpise. Tehnologija E-TENSE, ki v svetovnem merilu velja za referenco na področju električnega pogona, je prisotna v vseh novih električnih modelih DS Automobiles. Pooseblja našo željo, da od leta 2024 postanemo 100-odstotno električna znamka.

Tehnologija po navdihu Formule E

Na podlagi naših izkušenj, pridobljenih med sodelovanjem na prvenstvu Formule E in tudi dvojnega naziva svetovnega prvaka, smo v naše električne in priključne hibridne modele vključili tehnologije, ki so izšle iz avtomobilskega športa, kot je na primer rekuperacija energije med zaviranjem. Naši modeli so rojeni za zmogljivost in vam odpirajo nova obzorja za vožnjo s stilom.

OGLEJTE SI NAŠ IZBOR E-TENSE

NAŠI BENCINSKI MOTORJI PURETECH

Bolj kompaktni, zmogljivi in lažji

Z bencinskimi motorji PureTech lahko nadzorujete porabo in hkrati povečate zmogljivost vašega vozila DS. 

Našim inženirjem je uspelo občutno zmanjšati porabo goriva z zmanjšanjem mase in velikosti naših motorjev ter z vgradnjo inovativnih materialov z nizkim trenjem.

Bolj čisti motorji

Z zmanjšanjem mase in velikosti naših motorjev kot tudi z vgradnjo inovativnih materialov z nizkim trenjem so naši inženirji uspeli znatno zmanjšati porabo goriva in s tem emisije CO₂ na vozilo.
Filter trdnih delcev zadnje generacije

Vsi bencinski motorji PureTech DS so opremljeni s filtrom trdnih delcev (FAP) zadnje generacije, ki učinkovito obdeluje emisije delcev bencinskih motorjev z neposrednim vbrizgavanjem.

Tehnologija FAP se samodejno aktivira ob zagonu vozila in odstrani več kot 75 % trdnih delcev po številu.

 

 
Trivaljni in štirivaljni motorji PureTech
Bolj kompaktni in lažji trivaljni motorji zagotavljajo do 1,5 litra nižjo porabo goriva na 100 km in do 25 % nižje emisije CO₂ v primerjavi s štirivaljnim motorjem z enako močjo, hkrati pa ohranjajo visoko raven zvočnega udobja in optimalne užitke v vožnji. Naša štirivaljna bencinska motorja PureTech 180 in PureTech 225, ki združujeta moč in optimalno učinkovitost, sta opremljena z visokozmogljivim turbokompresorjem nove generacije. 
STOP & START
Trajnostno nadzorujte porabo goriva in občutno zmanjšajte emisije CO₂ zahvaljujoč tehnologiji Stop & Start, imenovani tudi sistem za samodejno zaustavitev in ponovni zagon. Ta funkcija samodejno preklopi motor v stanje pripravljenosti, ko se vaše vozilo začasno ustavi. S tem zmanjšate porabo goriva v gostem mestnem prometu v povprečju za 15 % v primerjavi s klasičnim vozilom. 

NAŠI DIZELSKI MOTORJI BLUEHDI

Združitev učinkovitosti in užitkov v vožnji

Tehnologija BlueHDi je značilna za naš izbor dizelskih motorjev, ki so opremljeni s sistemom za nadzor emisij zadnje generacije. 

Naši štirivaljni dizelski motorji BlueHDi so na voljo v dveh različnih močeh: 130 S&S in 180 S&S.

Sistem za zmanjšanje onesnaževanja zadnje generacije

Vsi naši dizelski motorji BlueHDi so opremljeni s sistemom za odstranjevanje škodljivih snovi, ki nastanejo pri zgorevanju dizelskega goriva: nezgoreli ogljikovodiki (HC), ogljikov monoksid (CO), dušikovi oksidi (NOx) in trdnih delci.
Zmanjšanje onesnaževanja v treh korakih
1. KORAK

Oksidacijski katalizator pretvarja nezgorele ogljikovodike (CH) in ogljikov monoksid (CO) v vodo (H2O) in ogljikov dioksid (CO2).

 

2. KORAK

Katalizator SCR (selektivna katalitična redukcija) odstrani 90 % dušikovih oksidov (NOx), tako da jih pretvori v vodo in dušik zahvaljujoč aditivu AdBlue®.

 

3. KORAK

Filter trdnih delcev odstrani do 99,9 % trdnih delcev po številu.

 

UČINKOVITE REŠITVE
AdBlue®
AdBlue® je nestrupena in okolju prijazna mešanica vode in sečnine, ki pretvori 85 % onesnažujočih dušikovih oksidov v vodno paro in neškodljivi dušik. Dolivanje aditiva AdBlue® v posodo za aditiv, ki se nahaja v prtljažnem prostoru ali poleg lopute rezervoarja za gorivo, se izvaja po enakem postopku kot dolivanje goriva. S polno posodo aditiva AdBlue® lahko prevozite 20.000 km. 
STOP & START
Trajnostno nadzorujte porabo goriva in občutno zmanjšajte emisije CO₂ zahvaljujoč tehnologiji Stop & Start. Ta funkcija samodejno preklopi motor v stanje pripravljenosti, ko se vaše vozilo začasno ustavi. S tem zmanjšate porabo goriva v gostem mestnem prometu v povprečju za 15 % v primerjavi s klasičnim vozilom. 

POSTOPEK WLTP

Bolj realne vrednosti porabe

Novi globalno usklajeni preizkusni postopek WLTP (Worldwide Harmonised Light vehicles Test Procedure) je protokol za homologacijo vozil znotraj Evropske unije, ki opredeljuje novi preizkusni cikel in novi postopek za merjenje porabe goriva, emisij CO2 in zakonsko opredeljenih škodljivih izpušnih plinov lahkih vozil(i) Lahka vozila = osebna in lahka gospodarska vozila < = 3,5 tone   pod standardiziranimi pogoji (v laboratoriju).

 

Protokol WLTP bo nadomestil prejšnji homologacijski postopek (NEDC), ki je stopil v veljavo leta 1992. Od septembra 2017 dalje imajo vsi novi modeli, ki so v prodaji, pridobljeno homologacijo WLTP. Od septembra 2018 dalje pa imajo pridobljeno homologacijo WLTP tudi vsa novo prodana vozila. Najnovejši laboratorijski testni protokol bo dopolnjen z meritvami emisij škodljivih izpušnih plinov v dejanskih voznih razmerah: RDE (Real Driving Emission).

 

Po zaslugi novega protokola WLTP bodo imeli potrošniki za svoje vozilo na voljo veliko bolj točne informacije o porabi goriva in emisijah CO2.

DS AUTOMOBILES IN NOVI PROTOKOL WLTP

Z vidika emisij dušikovih oksidov (NOx) vozila DS Automobiles z motorjem Euro 6.2 tri leta prej dosegajo koeficient skladnosti 1,5 (meritve emisij v dejanskih voznih razmerah (RDE – Real Driving Emission)), ki je bil leta 2020 predpisan z zakonsko uredbo Euro 6d.

 

Po zaslugi premišljenih tehnoloških odločitev, ki so bile sprejete še pred uvedbo uredbe (SCR za dizelske motorje in FAP za bencinske motorje), so naša vozila že pridobila homologacijo po protokolu WLTP (obvezno za vsa osebna vozila s septembrom 2018), ki veliko bolje ponazarja dejanske vozne razmere strank.

 

Strankam posvečamo maksimalno pozornost Zaradi tega smo vedno podpirali uvedbo postopkov, ki bolj učinkovito ponazorijo dejansko rabo naših strank in si prizadevamo prehiteti nove protokole, da bi ohranili tehnološko prednost.

Na našem spletnem mestu objavljamo podatke o porabi naših modelov že od leta 2016, od marca 2018 dalje pa tudi vrednosti emisij dušikovih oksidov (NOx) pri dejanskih voznih razmerah, in sicer po protokolu, razvitem skupaj z dvema nevladnima organizacijama (T&E in FNE) in pod nadzorom neodvisne zunanje skupine (Bureau Veritas).

KAKŠNE SPREMEMBE UVAJA WLTP ?

Spremenjeni standardizirani testni postopki

  • Meritev emisij z namenom načrtovanja prilagoditev za osebna vozila
  • Daljša prevožena razdalja med cikli
  • Izvedba testov pri višji hitrosti
  • Bolj razgibano in realno obnašanje vozila med vožnjo
  • Daljše trajanje ciklov
OD NEDC DO WLTP

Z novim postopkom WLTP bo možno zlasti bolj natančno ponazoriti dejanske vozne razmere vozil in tehnologij, s katerimi so vozila opremljena med postopkom homologacije. Zanj so bili predpisani bolj strogi testni pogoji in bolj dinamičen profil vožnje kot za prejšnji cikel NEDC, ki je bil razvit v 90-tih letih prejšnjega stoletja. Zasnovan je bil na podlagi dejanskih podatkov o vožnji, medtem ko je testni cikel NEDC temeljil na teoretičnih profilih vožnje.

 

S testnim ciklom WLTP se pridobi tudi bolj natančne podatke, saj upošteva specifikacije vsakega posameznega vozila vključno z vso opcijsko opremo, ki lahko občutno vpliva na porabo goriva in emisije CO2. Vrednosti WLTP so v nekaterih primerih za isto vozilo višje od vrednosti NEDC. To ne pomeni, da je poraba goriva slabša, gre preprosto za to, da nova meritev temelji na bolj strogem in daljšem testnem ciklu, ki poleg tega tudi bolje ponazarja dejanske vozne razmere vozil.

NEDC v primerjavi z WLTP
NEDC WLTP
Testni cikel

En sam testni cikel

 

Dinamičen cikel, ki bolj realno ponazarja dejanske vozne razmere

Trajanje cikla

 

20 minut 30 minutes
Razdalja cikla 11 kilometrov 23,25 kilometrov
Faze vožnje 2 fazi, 66 % mestna vožnja in 34 % izven mestna vožnja 4 bolj dinamične faze, 52 % mestna vožnja in 48 % izven mestna vožnja

Najvišja hitrost

 

34 km/h 46,5 km/h

Najvišja hitrost

 

120 km/h 131 km/h
Vpliv individualnih opcij Pri ciklu NEDC ni upoštevan vpliv na emisije CO2 in energetsko zmogljivost Upoštevane so dodatne karakteristike (ki so lahko pri raznih modelih drugačne)
Prestavljanje Fiksno prestavljanje Točke prestavljanja so preračunane za vsako posamezno vozilo
Temperature na testu

Meritve opravljene med 20 in 30 °C

 

Testi se opravijo pri 23 °C, popravki za ogljikov dioksid se izvedejo pri 14 °C

EMISIJE V DEJANSKIH VOZNIH RAZMERAH

Emisije v dejanskih voznih razmerah (RDE - Real Driving Emission)

Proizvajalci bodo dolžni od septembra 2018 dalje poleg homologacijskega protokola WLTP meriti tudi emisije svojih modelov v dejanskih voznih razmerah po ciklu RDE (Real Driving Emissions), in sicer za vsa vozila, ki bodo prodana znotraj Evropske unije, pa tudi v Švici, Turčiji, Norveški, Lihtenštajnu, Izraelu in na Irskem.

 

Na testih RDE izmerijo emisije škodljivih izpušnih plinov, kot so dušikovi oksidi (NOx) in drobni prašni delci, na odprti cesti zaradi bolj realnih podatkov.

Pogosta vprašanja
Kaj pomeni WLTP?

WLTP je kratica za »Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure« oziroma globalno usklajeni preizkusni postopek za osebna in lahka gospodarska vozila.

 

S tem novim testnim postopkom je možno izvesti bolj realno analizo porabe goriva in emisij CO2 vozila. Od septembra 2018 dalje bo protokol WLTP obvezen za vsa prvič registrirana vozila. Protokol WLTP bo postopoma nasledil uradni testni cikel NEDC (New European Driving Cycle).

 

KAJ JE CIKEL VOŽNJE WLTP?

Poraba goriva in emisije vozila so vedno odvisne od stila vožnje vsakega posameznika, zato so bili za potrebe standarda WLTP s celega sveta zbrani številni podatki. Podatki so bili uporabljeni pri opredelitvi štirih značilnih faz s štirimi povprečnimi hitrostmi: nizka, srednja, visoka in zelo visoka.

 

Med vsako fazo se meritve raznih situacij (zaviranje, pospeševanje, zaustavitev) opravi na različne načine, s čimer se ponazori situacije med vsakodnevno vožnjo. Kombinacijo omenjenih faz imenujemo »vozni cikel«.

 

Poraba goriva je predstavljena za štiri različne situacije skupaj s kombinirano skupno vrednostjo za vozila z bencinskim motorjem, dizelskim motorjem, hibridni pogonom in priključnim hibridnim pogonom.

KAJ POMENI WLTP ZAME ?

Z začetkom veljavnosti uredbe WLTP bodo vrednosti porabe goriva in emisij CO2, navedene v opisni dokumentaciji vozila, veliko bolj natančno ponazarjale vrednosti emisij v dejanskih voznih razmerah.

 

Pri postopku WLTP bodo upoštevane tudi vse individualne opcije (npr.: zimske pnevmatike ali steklena streha), s čimer bo moč pridobiti bolj realne vrednosti, ki bodo temeljile na točni konfiguraciji vašega vozila.

 

Ker bodo vrednosti bolj realne, to seveda pomeni, da bodo vozila z motorjem z notranjim zgorevanjem izkazovala višje vrednosti porabe goriva in emisij, medtem ko bodo električna vozila (vključno z vozili na priključni hibridni pogon) izkazovala nižjo avtonomijo. S tem se lahko tudi poveča število vozil, ki bodo zavezana plačilu davka na emisije CO2. Vozila s homologacijo WLTP pa bodo še naprej obdavčena po ciklu NEDC. Kratkoročno gledano se davčni sistemi, ki temeljijo na emisijah CO2 ne bodo spremenili (davek na emisije CO2, davek na službena vozila).

KAJ POMENI RDE ?

RDE je kratica za »Real Driving Emissions« oziroma emisije v dejanskih voznih razmerah. Novi testni postopek omogoča merjenje emisij škodljivih izpušnih plinov, kot so dušikovi oksidi (NOx) in drobni prašni delci.

 

Kot nakazuje že njegovo ime, se meritve RDE izvajajo na odprti cesti pod dejanskimi voznimi pogoji in ne v laboratoriju. Meritve emisij izvaja inteligentna prenosna naprava imenovana PEMS (Portable Emissions Measurement System), ki je med testom pritrjena na zadnji del vozila.

KAJ POMENI EURO 6 ?

Euro 6 je trenutno veljavni emisijski standard, ki določa mejne vrednosti emisij škodljivih izpušnih plinov, ki opredeljuje zgornje mejne vrednosti emisij drobnih prašnih delcev in dušikovih oksidov, ki so nižji od prejšnjega ekološkega predpisa Euro 5.

 

Septembra 2018 (i) Velja za nova vozila. Za nove tipe vozil bodo novi emisijski standardi stopili v veljavo eno leto prej.   pa bo ekološki predpis Euro 6 vstopil v drugo fazo kot standard Euro 6.2. V primerjavi s prejšnjo fazo bo slednji določal še nižje mejne vrednosti emisij drobnih prašnih delcev za vozila, opremljena z bencinskim motorjem.

KAJ JE SELEKTIVNA KATALITIČNA REDUKCIJA ?
Za dodatno znižanje vrednosti emisij škodljivih izpušnih plinov vozila se v izpušne sisteme dizelskih vozil dodatno vlije tekoči amonijak, imenovan AdBlue®. Selektivna katalitična redukcija (Selective Catalytic Reduction - SCR) s sredstvom AdBlue® zmanjša emisije dušikovih oksidov (NOx) za 90 %. Ostanejo le še vodna para, dušik in CO2.
ODPOTUJTE ŠE DLJE
Okoljska politika
Spoznajte naš program in naše ukrepe. 
Poraba pri uporabi
Izmerite povprečno porabo vašega vozila.