Do 360 KM
MOČ
(200 KM motorja z notranjim zgorevanjem + 110 KM električnega motorja v prednjem delu in 113 KM električnega motorja v zadnjem delu)
Do 62 km
ELEKTRIČNI DOSEG
(pri kombiniranem ciklu vožnje WLTP¹ in 65 km pri mestnem ciklu vožnje)
2 ure 23 min
POLNJENJE
za polnjenje do 100 % (na stenski polnilnici)
Pred kratkim nastalo limuzino s hibridnim motorjem E-TENSE smo zasnovali z namenom, da bi vam ponudili tehnološko odličnost, izjemno udobje in neprimerljivo eleganco.
Sistem DS DRIVE ASSIST smo razvili z namenom, da bi bil vozniku v pomoč na cesti in da bi mu omogočil v kateremkoli trenutku znova prevzeti nadzor nad vozilom. Ta sistem prilagodi hitrost in razdaljo do pred nami vozečega vozila, s krmiljenjem volana pa natančno nadzoruje smer vozila DS 9 na njegovem voznem pasu glede na voznikove nastavitve in navade. Namesto voznika upravlja hitrost in smer vožnje, da zagotavlja varnost in brezskrbnost za volanom.
Sistem upravlja tudi faze zaustavitve (do 3 sekunde) in fazo ponovnega zagona, ko se promet zgosti.
S sistemom DS PARK PILOT je izvajanje manevrov med parkiranjem izjemno preprosto.
Inteligentni sistem zazna prosto parkirno mesto, ki ustreza gabaritnim meram vozila DS 9, tako da enostavno zapeljete mimo njega s hitrostjo do 30 km/h. Zahvaljujoč tej novi tehnologiji za pomoč vozilo čisto samo parkira, in to bočno ali pravokotno, brez da bi moral voznik upravljati volan ali pedala.
OBČUTKI
Razvojno zasnovo in natančno izdelavo motorja in podvozja je nadzorovala športna ekipa DS Performance, ki je v sezonah 2019 in 2020 osvojila čisto vse možne naslove prvaka v Formuli E, zaradi česar se vozilo ponaša z izjemno lego na cesti.
Brezskrbnost v vožnji, ki jo kupci znamke DS Automobiles visoko cenijo, je z vozilom DS 9 E-TENSE 4x4 360 dosegla nove višave.
Izjemno natančna izdelava je plod brezkompromisnega ravnovesja med izjemno lego na cesti in ultimativnim udobjem.
Informacije o dosegu
Polnjenje na daljavo
Gretje in klimatiziranje na daljavo
Pravno obvestilo
¹ Navedene vrednosti porabe goriva, emisij CO₂ in dosega so v skladu s preizkusnim postopkom WLTP, ki ga morajo za pridobitev homologacije od 1. septembra 2018 dalje opraviti nova vozila. Postopek WLTP je nadomestil novi evropski vozni cikel (NEDC) oziroma dosedanji preizkusni postopek. Glede na to, da so preizkusni pogoji protokola WLTP bolj realni, so izmerjene vrednosti porabe goriva in emisij CO2 v številnih primerih višje od vrednosti, izmerjenih po postopku NEDC. Vrednosti porabe goriva, emisij CO2 in dosega se lahko spreminjajo glede na dejanske vozne razmere pri uporabi in razne dejavnike, kot so: pogostnost polnjenja, stil vožnje, hitrost, posebna oprema, opcijska oprema, tip pnevmatik, zunanja temperatura in toplotno udobje v notranjosti vozila. Za bolj podrobne informacije se lahko obrnete na vaše prodajno mesto. Za več informacij kliknite sem.